Гарантія
Перевірка товару при отриманні
Посилання з товаром необхідно перевірити при отриманні в кур'єрській службі в присутності працівника даної служби. У разі пошкодження вмісту відправлення, часткової втрати або недостачі всередині упаковки, з представником компанії перевізника в момент отримання відправлення також має бути складений Акт приймання-передачі.
Гарантійні зобов'язання
Гарантія діє від 1 до 10 років від виробника в залежності від типу товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон HD Sport. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Контакти:
З усіх питань сервісного обслуговування звертайтесь:
за телефоном +38(068)310-64-54
електронною поштою sale@hdsport.com.ua